Ez az a gondolat, ami az elmúlt 30 évben az összes rendezvényünk sikerének végső záloga.
Ha már dolgoztunk együtt, akkor ezt mondanunk sem kell, hiszen már tapasztalta.
Ha még csak most ismerkedik velünk, keressen minket, hogy megmutathassuk, hogyan dolgozunk, miért egyedülálló a 30 éves Diamond Congress a magyar rendezvényszakmában.
Keressen minket most!Mihez
értünk?
Konferencia
Tudományos- és szakmai konferenciák, workshopok
Kiállítás
Kiállítások, termékbemutatók, trade show-k
Online
Virtuális konferenciák, kiállítások, tanfolyamok
Varga Attila vagyok, a Diamond Congress Kft. alapítója, tulajdonosa, ügyvezető igazgatója. Nagy örömmel köszöntöm Önt itt, ahol munkatársaimmal rendezvényeket varázsolunk életre. Hosszú évek tapasztalatával és elkötelezettséggel dolgozunk azon, hogy minden esemény egyedi és emlékezetes legyen. Legyen szó konferenciáról, üzleti találkozóról vagy különleges eseményről, nálunk megtalálja a tökéletes megoldást.
A Diamond Congress Kft. csapatával büszkék vagyunk arra, hogy kiváló minőségű szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleinknek. Különleges rendezvénytervezés, precíz logisztika és magas szintű szakértelem jellemzi munkánkat. Számunkra minden esemény egyedi történet, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsünk abban, hogy az Ön rendezvénye is maradandó élmény legyen.
Keressen minket bizalommal, és hozzuk létre együtt a következő felejthetetlen eseményt!
A konferenciák és rendezvények szervezése sokszor kihívást jelenthet vállalkozásoknak és szervezeteknek egyaránt. Mi, a Diamond Congress, ebben a kihívásban partnerek vagyunk, és teljes körű szolgáltatást nyújtunk a rendezvény tervezésétől a lebonyolításig és az utókövetésig.
Tapasztalatunk és szakértelmünk révén garantáljuk, hogy rendezvényei zökkenőmentesen és sikeresen zajlanak. Az első találkozástól kezdve figyelünk az Ön egyedi igényeire és céljaira, és személyre szabott megoldásokat kínálunk, hogy az esemény minden részlete a legnagyobb elégedettséget nyújtsa.
A pályázatírás, helyszínválasztás, meghívók tervezése, logisztika, technikai támogatás és kommunikáció mind-mind a mi feladatunk, hogy Önnek és résztvevőinek teljes nyugalmat és profizmust biztosítsunk. Rendezvénye végén pedig gondoskodunk az elszámolásról és az utókövetésről is, hogy Önnek csak a sikeres esemény élménye maradjon.
Bízza ránk a konferenciák és rendezvények szervezését, és élvezze az események tervezésének és lebonyolításának minden percét!A konferenciák mellett a kiegészítő kiállítások is kiemelt jelentőséggel bírnak, hiszen ezek az események kiváló lehetőséget kínálnak a résztvevőknek és a kiállítóknak egyaránt, hogy megismerjék, illetve bemutassák a legújabb termékeket, szolgáltatásokat és innovációkat. A Diamond Congress Kft. csapata professzionális megoldásokat kínál a konferenciákhoz kapcsolódó kiállítások tervezéséhez és lebonyolításához.
A kreatív standkivitelezés terén rendkívüli szakértelemmel rendelkezünk, és gondosan kiválasztott partnereinknek köszönhetően olyan megoldásokat kínálunk, amelyek segítenek kiemelkedni a tömegből és vonzzák az érdeklődőket. Egyedi standtervezéseink és látványos installációink garantálják, hogy kiállítása a konferencia eleven, központi elemévé váljon, hozzájárulva a rendezvény sikeréhez.
A kiállításokon túl más megjelenési lehetőségeket is biztosítunk ipari partnereinknek, lehet az termékbemutató, kereskedői találkozó vagy céges előadás. Ha mégis másra lenne szüksége, új megoldásokra nyitott csapatunk mindent meg fog tenni, hogy valóra váltsuk az ötleteket.
Teljes körű szolgáltatást nyújtunk a kiállítások tervezésétől kezdve, a logisztikai támogatáson keresztül a promócióig és standok megépítéséig.
Bízza ránk a konferenciákhoz kapcsolódó kiállítások szervezését, és garantáljuk, hogy az esemény hatékonyan és profin fog működni, hozzájárulva a rendezvény teljes sikeréhez és élményéhez.Az online rendezvények hétköznapjaink részévé váltak és a Diamond Congress nem csak lépést tart velük, de saját, egyedi megoldásunkat is megalkottuk ügyfeleink számára. Online platformunk lehetőséget teremt arra, hogy résztvevői bárhonnan, bármikor összekapcsolódjanak, és egy inspiráló és interaktív esemény részesei lehetnek.
Az e-Vent Space online rendezvényfelülettel még magasabb szintre emeljük az virtuális találkozók élményét. Ez a saját fejlesztésű platform lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy valós idejű kapcsolatot teremtsenek egymással, interaktív workshopokon vegyenek részt, vagy éppen termékeket ismerjenek meg virtuális kiállításokon keresztül.
Az e-Vent Space rugalmas és testreszabható, így alkalmazkodik az egyedi rendezvények igényeihez és céljaihoz. Legyen szó konferenciáról, oktatásról, termékbemutatóról vagy céges tréningről, mi biztosítjuk a technológiai hátteret és a szakértő támogatást ahhoz, hogy rendezvénye sikeres legyen és mély nyomot hagyjon a résztvevőkben.
Próbálja ki Ön is most, hogy online rendezvényei zökkenőmentesen és hatékonyan valósuljanak meg az e-Vent Space segítségével. Nyissunk meg együtt új dimenziókat rendezvényei számára az online térben!
Tisztelettel kérjük, hogy figyelmesen olvassa el jelen ÁSZF-t, melyben a Diamond Congress Kft. tájékoztatja a Konferenciára jelentkezőket (továbbiakban: Résztvevő) a köztük létrejövő szerződés általános feltételeiről.
Amennyiben Munkáltatója vagy egyéb harmadik személy viseli az Ön költségeit, díját, kérjük, hogy minden esetben gondoskodjon arról, hogy a költségviselő jelen szerződési feltételeket (különösen lemondási, kártérítési, szerződés megszüntetési kérdések) megismerje.
Az ÁSZF-t ”megismertem, megértettem és elfogadom” bejelölésével a résztvevő úgy nyilatkozik, hogy jelen szerződési feltételeket elfogadja.
Felhívjuk a figyelmet jelen ÁSZF 9-12. Pontjára, mely a felelősségviselés tekintetében korlátozott (eltér a hatályos jogszabályoktól, azonban megfelel a szakmai szokásoknak). Kérjük, hogy csak akkor fogadja el az ÁSZF-t, ha ezen pontot is elfogadja.
Magatartási Kódexnek a Diamond Congress Kft. nem vetette magát alá. A Diamond Congress Kft. tájékoztatja a Résztvevőket, hogy Békéltető Testületi eljárásban együttműködik a hatósággal, amely döntését ajánlásnak fogadja el.
Budapesti Békéltető Testület
cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
telefon: +36 1 488-2131
fax: +36 1 488-2186
név: Dr. Baranovszky György
e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Fogyasztóvédelmi Osztály vezetője: Dr Bobál Pál,
Fogyasztói Kapcsolatok Osztály vezetője: Selmeczi Zsuzsanna
cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
telefon: +36 1 450 2598
e-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
A fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló európai rendelet értelmében a fogyasztó jogában áll alternatív online vitarendezési fórum igénybevételére, amelyet az alábbi linken ér el: http://ec.europa.eu/odr.
A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog, elsősorban a Polgári Törvénykönyv és a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadók. Jogvita esetén a Pp. általános szabályok szerinti hatáskörrel és illetékességgel rendelkező magyar bíróság jár el az ügyben.
Budapest, 2020. május 13.
A Diamond Congress Kft. adatai:
cégnév: Diamond Congress Kft.
cégjegyzékszám: 01-09-362509
adószám: 10946130-2-41
székhely: 1012 Budapest, Vérmező út 8.
telefon: +36 1 225 0210
e-mail: diamond@diamond-congress.hu
honlap: https://www.diamond-congress.hu/
Tisztelettel kérjük, hogy figyelmesen olvassa el ezt az adatkezelési tájékoztatót, melyben a cég tájékoztatja a honlapjára látogatókat, konferenciáira, applikációiba, webináriumára regisztrálókat az általa szervezett konferenciák résztvevőit, a személyes adatok és információk kezeléséről és védelméről, az érintett jogairól. Amennyiben ön nem múlt el 18 éves, kérjük, hogy jelen adatkezelési tájékoztatót törvényes képviselőjével együtt olvassa el.
Bármilyen kérdés, észrevétel esetén az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésére: diamond@diamond-congress.hu, telefon:+3612250210.
A DIAMOND CONGRESS Kft. (székhelye: 1012 Budapest, Vérmező út 8., iroda és központi ügyintézés helye: 1015 Budapest, Csalogány utca 28.) több évtizede, Magyarországon, főtevékenységeként konferencia szervezési szolgáltatásokat nyújtó, Magyarországon bejegyzett, székhellyel rendelkező gazdasági társaság. 2020 óta társaságunk webináriumokat is szervez a hagyományos konferenciák mellett, továbbá mobil applikációval támogatja rendezvényeit.
DIAMOND CONGRESS Kft
Székhely: 1012 Budapest, Vérmező út 8.
Iroda és központi ügyintézés helye: 1015 Budapest, Csalogány utca 28.
Cégjegyzékszám: 01-09-362509
Adószám: 10946130-2-41
Képviseli: Varga Attila ügyvezető
Adatvédelmi ügyekben kijelölt kapcsolattartó:
Elérhetőségek:
diamond@diamond-congress.hu,
telefon:+3612250210,
www.diamond-congress.hu.
Az adatkezelési szabályzatunk és tájékoztatónk természetes személyekre vonatkozó személyes adatok kezelésére terjed ki, azaz minden olyan esetre vonatkozik, amikor társaságunk olyan adat birtokába jut, amely természetes személlyel összeköthető, vele azonosítható adatra vonatkozik. Szolgáltatásaink nyújtása során adatait tipikusan öntől szerezzük, amikor konferenciáinkra jelentkezik, azaz regisztrál. Amennyiben ön korábbi konferencián hozzájárult ahhoz, hogy adatai a következő hasonló tárgyú konferenciát szervező társaságnak továbbításra kerüljön, úgy adatait a korábbi szervezőtől szerezzük (tipikusan: név, email, esetleg munkahely és tudományos fokozat). Előfordulhat, hogy ön valamelyik egyesület, szakmai szervezet tagjaként járult hozzá adatai szakmájába tartozó konferenciát szervező társaság részére történő kiadásához. Ebben az esetben adatait a szakmai szervezettől kapjuk meg.
AZ EURóPAI PARLAMENT éS A TANáCS (EU) 2016/679 RENDELETE (GDPR)
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 2011. évi CXII. törvény
A Bizottság 29. számú munkacsoportjának és az Adatvédelmi Hivatal (NAIH) állásfoglalásai.
Társaságunk az adatokat a GDPR előírásai szerint az alábbi alapelvek betartásávalkezeli:
Ön hozzájárulását adta az adatkezeléshez, az alábbiak szerint:
A honlapon/közösségi oldalon keresztül a honlapra látogató használók (továbbiakban: érintett) önkéntesen regisztrálhatnak és adhatnak meg azonosításra alkalmas személyes adatokat (név, email cím, egyéb az érintett által feltöltött vagy megadott adat). Az önkéntes adatmegadással az érintettek hozzájárulnak ahhoz, hogy a honlap kizárólagos jogosultja, üzemeltetője és fenntartója, azaz társaságunk a jelen tájékoztatóban foglaltak szerint kezelje a megadott adatokat. Kérjük, hogy felhasználó neve és jelszava titokban tartására minden szükséges intézkedést tegyen meg, hogy harmadik személy ahhoz ne férjen hozzá. Kérjük továbbá, hogy csak olyan adatot közöljön velünk, amely szükséges az önnel való kapcsolattartáshoz.
Absztraktok, poszterek, email címek
A tudományos konferenciák sajátos céljából és jellegzetességéből adódik, hogy a résztvevők önkéntesen jelentetnek meg előadásokat, posztereket, amelyek absztraktkönyvbe illetve a webinárium oldalára feltöltésre kerülnek. A konferencia programfüzete továbbá tartalmazza az előadók és résztvevők nevét, esetlegesen tudományos fokozatát, email címét munkahelyét.
Az előadásokat, posztereket, programfüzetet a Diamond Congress Kft. referenciához fűződő jogos érdekből fennállása alatt megőrzi. Ezt törölni nem áll módunkban.
Társaságunk az önnel kötött szerződés, vagy az ön megrendelésének teljesítése, vagy ajánlatkérésére történő ajánlat adás miatt kezeli az adatait:
ön szóban (telefonon), vagy írásban (e-mailen, internetes felületen keresztül) szolgáltatás teljesítésére szerződött velünk, megrendelést eszközölt, vagy árajánlatot kért tőlünk (továbbiakban együttesen: szerződés teljesítése). Ahhoz, hogy a szolgáltatást teljesíteni tudjuk, adatait nyilván kell tartanunk. Kezelt adatai: név, lakcím, elérhetőség (telefon, email), számlázási cím. Esetleges további adatok: munkahely adatai, tudományos fokozat.
Társaságunk akkor is kezelheti adatait, ha jogos érdeket tud bizonyítani adatai kezelése vonatkozásában.
Ilyen jogos érdekünk szolgáltatásaink bemutatására szolgáló referenciaként az absztraktkönyvek, programfüzetek megőrzése, referenciaként történő bemutatása.
Jogos érdekünk továbbá a szolgáltatás nyújtásának esetleges jogvita esetére vagy hatósági ellenőrzés okán történő bizonyíthatósága céljából történő személyes adatok megőrzése a szerződés megszűnése utáni ötödik év végéig (számlázáshoz köthető adatok tekintetében 8 évig).
Cégünk a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat és információkat kizárólag az érintett adatmegadással elérni kívánt céljával kapcsolatban kezeli (tipikusan: konferencián történő részvétel és ön számára szolgáltatások nyújtása), és csak az érintett igényeinek teljesítése érdekében, az érintettekkel való kommunikálásra használja. Az adatkezelés célja az érintett által megjelölt információkérés teljesítése, az érintettel való kommunikáció, az érintett által rendelt szolgáltatások teljesítése.
Az adatokat a Diamond Congress Kft. szerződései vagy jogszabály előírásai szerint gyűjti, feldolgozza, tárolja és megsemmisíti (törli).
A Diamond Congress Kft. adatfeldolgozóiról elérhetőségeinken kaphat tájékoztatást. Adatfeldolgozóinkkal (rendszergazda, könyvelő, mobil applikációnkat működtető társaság, konferencia szerinti alvállalkozóink pl. transzfert bonyolító vállalkozó, szálloda, idegenvezető) minden esetben adatfeldolgozási szerződést kötünk, amely szerződésben az adatfeldolgozók kötelezettséget vállalnak a jelen tájékoztató szerinti adatkezelésre.
A Diamond Congress Kft. az érintett írásbeli kérésére törli (megsemmisíti) azon adatokat, amelyek megőrzésére jogszabály nem kötelezi, vagy amely adatok szerződéses kötelezettsége teljesítése vagy ennek bizonyítása érdekében már nem szükséges, vagy amely adat törlését az érintett kéri és adatkezelés kizárólag az ön hozzájárulásán alapul.
Az elektronikus adatok olyan módon kerülnek törlésre, hogy visszaállításuk ne legyen lehetséges, a papíralapú adatok megsemmisítőben vagy erre jogosítvánnyal rendelkező megsemmisítéssel főtevékenysége szerint szakszerűen foglalkozó cég megbízásával kerül sor.
Az adatokat a Diamond Congress Kft. elsősorban elektronikus úton gyűjti és tárolja, néhány szerződés, megrendelés esetében előfordulhat a papír alapú adathordozó. A papír alapon kezelt személyes adatok a Diamond Congress Kft. székhelyén vagy telephelyén mappákba lefűzve kerülnek tárolásra. Mind a székhelyen, mind a telephelyen csak az arra jogosult munkavállalók kezelik az adatokat, más személy a mappákhoz nem fér, és nem férhet hozzá (zárható szekrények és helyiségek).
A munkavállalók tájékoztatást kaptak arról, hogy papíralapon kezelt adatokhoz csak az arra jogosult férhet hozzá, annak hozzáférést köteles megakadályozni (kulcsra ügyelni, illetéktelen harmadik személyt nem lehet nyitott szekrénynél a helyiségben egyedül hagyni).
Az elektronikus úton nyilvántartott adatok az alábbi módon kerülnek tárolásra és védelemre:
Az elektronikus úton nyilvántartott adatok a Diamond Congress Kft. szerverén kerülnek tárolásra. A Diamond Congress Kft. informatikai hálózatának külső védelméről, többszintű tűzfal-rendszer gondoskodik.
Az adatbázisokban tárolt adatok védelmét általában kétszintű hozzáférés-védelem biztosítja. Más számítógépről nem lehet közvetlenül meghívni vagy elérni az adatbázist. Adatbázis-szinten közvetlenül az adatok csak a rendszergazda (vagy teljes joggal rendelkező adatbázis felhasználó) részére elérhetők, más személyek, csak az adatbázishoz kapcsolódó alkalmazáson keresztül érhetik el a tárolt adatokat. Ezek az alkalmazások részint elkülönülő saját felhasználó azonosítást használnak.
Az applikációs zónában az Apache csakis lokális helyi géptől fogad el való adatokat (HAProxytól) és miután az adatkapcsolat kiépült már szolgátat az internet fele is miután meggyőződött róla, hogy biztonságos és valósak a kérések, addig nem! Az Apache PHP5.2 –es szoftverkörnyezetben megírt program közvetlenül a DB zónában lévő MySQL adatbázissal kommunikál. Mind az Applikációs zóna, mind a DB zóna zölddel jelölt, teljesen leválasztva a közvetlen internet felől.
A webináriumok felületén hozzáférést biztosítunk azon előadás-videókhoz, poszterekhez, melyeket a szerzőink bocsátanak rendelkezésünkre (illetve ugyanitt tesszük közzé az absztraktokat, az ezzel kapcsolatos szabályozás a fentiekben található). A hozzáférés időben korlátozott, és kizárólag azzal a véletlenszerű felhasználónév-jelszó párossal elérhető, melyet a szervezők a rendezvény előtt kiküldenek a résztvevőknek. A felhasználónév a rendezvény nevéből és a résztvevő egyedi azonosítójából kerül legenerálásra. A jelszó, teljesen véltlen algoritmussal jön létre, soha nem egyezik meg a résztvevő által adatbázisunkban használt jelszóval. Sem a felhasználónévhez, sem a jelszóhoz nem használunk fel adatvédelmileg érzékeny adatokat (sem személyes, sem kapcsolattartási, sem intézményi). Diamond Congress Kft. nem vállal felelősséget a közzétett anyagok tartalmáért (pl.: tudományos megalapozottság, eredetiség, üzleti titkok, stb.)
Az adatok törlését kérelemre az adatok kezelésével foglalkozó munkatárs végzi el, egyéb esetben folyamatosan, de legalább minden évben egy alkalommal a kezelésükre jogosult munkatársak által felülvizsgálatra kerülnek az adatok, és amennyiben megőrzésük már nem szükséges, úgy az törlésre kerül.
A Diamond Congress Kft. adatokat csak az alábbi esetekben továbbít:
A Diamond Congress Kft. által tárolt személyes adatait a szerződés teljesítésében résztvevő alvállalkozónak továbbítjuk, amennyiben ez az ön számára végzett szolgáltatás teljesítéséhez szükséges, és csak olyan adatait, amennyi a szolgáltatás végzéséhez szükséges.
A Diamond Congress Kft. felhívja azonban arra a figyelmet, hogy a programfüzet, absztraktkönyv által harmadik személy (másik résztvevő) is hozzáférhet adataihoz (neve, tudományos fokozata, email címe, munkahelye), akiknek a további adatkezeléséért a Diamond Congress Kft. nem tud felelősséget vállalni. Amennyiben ezt nem kívánja, úgy kérjük, hogy külön jelölje meg, hogy nem kívánja a programfüzetben, absztraktkönyvben, résztvevő listában adatai feltüntetését.
Külön felhívjuk arra a figyelmet, hogy társaságunk webinárium esetén kizárólag a résztvevőknek és a szervezőknek ad hozzáférést a tartalmakhoz, felhívja a figyelmet az illegális másolásra, rögzítésre, továbbá mindent elkövet a webinárium oldalak biztonsága érdekében. Azonban a technológia mai állása szerint nem zárható ki az illegális másolás és rögzítés, ezért társaságunk a webináriumban megjelent anyagokért, ezekben található személyes adatok illegális harmadik személy által történő hozzáféréséért felelősséget nem vállal.
Hogyan férhetek hozzá adataimhoz?
A konferencia regisztrációra szolgáló DPCS rendszerünkben ön adatait módosíthatja, amennyiben valamiért ez nem sikerül, kérjük, hogy hivatali időben (hétfőtől péntekig 9-16 óra között) forduljon hozzánk, és a módosítást mi elvégezzük.
Mennyi ideig őrizzük meg adatait?
Amennyiben adatait az ön hozzájárulása alapján kezeljük és más jogalap (pl. szerződés teljesítése) nem áll fenn, úgy adatait addig kezeljük, amíg ön hozzájárulását vissza nem vonja, vagy az adatkezelésnek már nincsen célja és ön adatai törléséhez hozzájárult.
Amennyiben adatait szerződés teljesítése okán kezeljük, úgy a szerződés teljesítéséig és a szerződés megszűnését követő 5 évig kezeljük, a számviteli beszámolónkat alátámasztó iratokat 8 évig őrizzük meg. Ezt követően az adatokat töröljük.
Amennyiben jogos érdek áll fenn adatai kezelése tekintetében, úgy adatait addig kezeljük, amíg a jogos érdeket bizonyítani tudjuk. A jogos érdek megszűnésétől számított 5. év végéig őrizzük meg adatait.
Fentieken kívül honlapjaink és mobil applikációnk használata során böngészője küldhet automatikus információkat, amikor megnyit egy webhelyet, vagy amiket használat közben a mobilalkalmazása küld pl. IP cím, megnyitott weboldalak, tevékenység naplózás. Információt kaphatunk a használt eszközzel kapcsolatban pl.: típusát, operációs rendszerét, beállításait, egyedi azonosítókat illetően. Ezen információk a beállításoktól függenek, és e tekintetben javasoljuk, hogy az egyes eszközökhöz tartozó információtechnológiai, beállítási, biztonsági szabályzatot, használati útmutatókat is tanulmányozza át.
A Diamond Congress Kft. a honlapon is tájékoztatja és engedélyezteti a cookie használatot a felhasználóval. A cookie-ból a Diamond Congress Kft. nem gyűjt adatot, azokat nem kezeli, nem őrzi meg.
A Diamond Congress Kft. hírlevelet (tipikusan konferencia körlevelet) csak az érintettek erre vonatkozó (e-mailben, interneten erre a célra bejelölt négyzetben) hozzájárulása alapján küld. A hírlevelek alján tájékoztatja az érintetteket jogaikról: leiratkozás lehetőségéről, helyesbítésről. Leiratkozás esetében hírlevél küldése céljából a Diamond Congress Kft. az érintett adatait törli, azt nem kezeli tovább.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság HatóságAz érintett jogosult arra, hogy személy adatainak jogellenes kezelése esetén bírósághoz forduljon.
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
www.naih.hu
+36-1-3911400,
ugyfelszolgalat@naih.hu
Amennyiben adatai illetéktelen harmadik személyhez kerültek vagy ennek veszélye fennáll, úgy adatvédelmi incidensről beszélünk.
A Diamond Congress Kft-nél az elmúlt évtizedekben adatvédelmi incidens nem történt. Lehetséges kockázatként felmerülhet:
A Diamond Congress Kft. fentiek megakadályozása érdekében:
Amennyiben a Diamond Congress Kft. bármelyik munkatársa észleli, hogy adatvédelmi incidens történt, azt haladéktalanul jelenti a Diamond Congress Kft. ügyvezetőjének, aki azonnal kijelöli azt a személyt, aki 24 órán belül felméri, hogy az érintettek és adataik körét, és a lehetséges kockázatokat. Haladéktalanul javaslatot tesz az incidens kezelésére, amelyet az ügyvezetővel közöl. Az ügyvezető dönt a szükséges intézkedésekről úgy, hogy a kár megelőzhető, elhárítható, de legalább csökkenthető legyen.
Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár az érintett jogaira és szabadságaira nézve, a Diamond Congress Kft. indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről az alábbi minimális tartalommal: incidens jellege, kapcsolattartó nevét és elérhetősége, az incidensből eredő, valószínűsíthető következményeket, az incidens orvoslására tett vagy tervezett intézkedéseket.
Jelen adatvédelmi szabályzat 2020. április 20. napján lép hatályba. A jelen szabályzatban nem rendezett kérdésekben a GDPR rendelet és felhatalmazása alapján kiadott magyar jogszabályok rendelkezései irányadóak.
Budapest, 2020. április 20.
Varga Attila, ügyvezető
Diamond Congress Kft.
Please, read carefully the information and the content below.
Diamond Congress Ltd. deals with organising scientific conferences and other meetings. Within this frame various service packages are offered to individual participants. For these service packages, participants pay registration fees. You may learn information on the offered services packages on the web site of the corresponding meeting where you are able to find detailed information on the following terms:
From the service packages offered, you are able to select which is the one that corresponds to your status and your needs. Please be informed about the terms and conditions of cancellation, as by the application for the conference (online registration) you accept the terms and conditions of participation and cancellation.
If you would like to take part in the conference, and you accept the terms and conditions stated above, you should register via our online registration pages. After registering your e-mail address and setting your selected password, you are able to sign in. After filling in your personal details, you are able to select your own service package. If you choose bank card as a method of payment, the system will show you the summary of your charges (name and amount of the fees of your selected orders) and will ask for verification. After selecting the "OK" button, we redirect you to the payment surface of SIX Payment Services, where the payment is directly carried out.
During the registration process, we ask only the most necessary information for the database handling of the participants. We do not provide these data to a third person, unless they are essential and needed by the scientific organising committee. We proceed and handle your data in accordance actual legal regulation of data protection.
With additional questions, observations about registration, payment, please contact our office by the following contacts:
Tel.: +36 (1) 225-0210
e-mail: diamond@diamond-congress.hu
SIX Payment Services provides the possibility of secure card acceptance for the online registration system of Diamond Congress Ltd. (Diamond Professional Congress System) The card-processing system uses SSL protocol. Click the English website of SIX Payment Services Corp.
In case of credit card payment we redirect you to the payment surface of SIX Payment Services, where the payment is directly carried out, because the payment surface is not on the registration sites of Diamond Congress Ltd. The site of SIX Payment Services works according to the rules and safety standards of the international card companies.
Diamond Congress Ltd. does not have access to your card number expiry date, or any other data related to your account in any form.
Please, prepare your card for the payment by bank card!
You need the following data:
In our registration system use can use the following types of bank cards:
In order to increase the security of online card acceptance, SIX Payment Service introduced the Verified by Visa / MasterCard Secure Code (VbV / MSC) service. The essence of the service is that the card-issuing bank provides some additional opportunity for the cardholder to indentify oneself. During the transaction it is checked and clearly identifies the person using the card.
If at your card-issuing bank this VbV /MSC service is not reachable or you did not require, the process of payment is not changing. The web shop redirects you to the site of SIX Payment Services where you can give the data of your card (number of the card, validation code, expiry date) and the payment is done.
If your bank has VbV / MSC service and you required it, the process of payment transaction will change. In this case you have to give the data of your credit card (number of the card, validation code, expiry date) on the payment-surface of SIX Payment Services. Following this, the Bank will automatically redirect you to the corresponding site of your card-issuing bank, where you have to implement the identification procedure. After the successful identification, the payment transaction is continuing and you will be notified on the success of the transaction, and then you are directed back into our registration system. If the identification process cannot be performed, the transaction fails.
All charges due to bank transfers have to be paid by the sender. In any case please bring the proof of payment with you to the registration desk.
Bank transfer in EUR has to be made to
Diamond Congress Ltd. – please always refer the conference name and your name/ID
Raiffeisen Bank Zrt.
Address: H-1015 Budapest, Széna tér 1/a.
International Bank Account Number HU79 12010154 00175156 00200001
SWIFT code: UBRT HUHB
Bank transfer in HUF has to be made to
Diamond Congress Ltd. – please always refer the conference name and your name/ID
Raiffeisen Bank Zrt.
Address: H-1015 Budapest, Széna tér 1/a.
Bank Account Number 12010154 00175156 00100004